lördag 1 maj 2010

Valborg!

Igår var det Valborgsmässoafton... och vi var nere hos Ann och Willy och grillade... Det var rätt så ljummet trots att det var mulet, så vi satt ute på altan till att börja, med lite vin och snacks och sedan grillade vi. Det blev grillspett för de flesta med medhavd tillbehör. Jag hade gjort potatissallad med pot, fetaost, rödlök, oliver, soltorkade tomater och olja och vinäger, till det creme frache med fetaost, mmm så gott det var. Som alltid trevligt tillsammans med trevligt sällskap:)
Anders o Willy på glatt humör...
Ann o Mia likaså!

Annika, jag och Anders!


Grillmästarna Anders o Dick!

Mmmm grillspett!

Det blev att äta inne!


Gänget samlat!
Idag första maj och röd dag, men för mig blev det städdag, var faktiskt riktigt skönt... Dick var hos Willy och hjälpte honom att gräva i trädgården... så det blev lugnt och skönt och jag försökte ta mig an min litteratur också, men som vanligt kom jag inte så långt...
Njut av den sköna helg som är kvar!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...