måndag 3 maj 2010

Inget klokare!

Hmm, det där med läkarbesök är väl inte riktigt min grej!!! Jag känner mig alltid dum när jag sitter där precis som jag gått dit för att det är roligt och letat upp någon fel grrr... Ja, jag kunde lika gärna ha kastat 375 kronor i sjön för det var vad hela kalaset kostade (200 först sedan 100 till för röntgen och 75 för tabletterna) och inte blev jag klokare för det...:( Ja, mmm, det är väl någon inflammation kanske, eller kanske någon benflisa som slagits av, eller någon lite spricka o.s.v.... men det är inget att göra åt, sådant du får leva med, säger han, jag bara döööör... Det kan väl ändå inte stämma, även om det skulle vara något litet ben som gått av menar han att det inte är någon idé att operera handleden, det kan göra mer skada än nytta, menar han. Ja, så summan av kardemumma blev röntgen som jag inte fått svar på och värk- och inflammationshämmande tabletter, och så det vanliga ni vet, om det inte är bättre om 14 dagar kan du ju höra av dig... Denna onda handled kan jag bara inte ha i fortsättningen, något tokigt måste det vara, suck o pust!!

Imorgon händer det i alla fall något riktigt roligt minsann, skånebesök ♥...:) Elina och Christopher kommer hem imorgonkväll och ska vara hemma till söndag. Då ska det hinnas med en hel del, t.ex. som att fira damen som fyller 20 år på torsdag, och sedan ska det hinnas med att träffa alla kompisar, släktkalas och följa med och rida så klart!! :) Sedan på fredag kommer det andra paret hem från Stockholm ♥ så det ska bli sååå underbart att ha dem alla hemma igen... Detta gillas!!!

Ha en underbar vecka kära bloggläsare!
puss o kram!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...