fredag 21 maj 2010

Underbara fredag!

Idag blev det ytterligare en läsdag på balkongen. Började 2 tim vid datorn men sedan sprack det upp och då gick det inte att sitta inne längre. En fredag mitt i stan i Vimmerby, trot om ni vill men OJ vilken trafik det är... Det är inte tyst en sekund, och jag funderar verkligen var alla ungdomar får alla sina fina bilar ifrån och för att inte prata om bensinpengarna som går åt att köra runt runt i stan... Ja, ja inte mina bekymmer, men man kan ju undra....

Elina åkte upp till sin Blue tidigt idag och faktiskt har hon satt sig upp och ridit henne, och trots att hon får ont så vill hon börja rida sin häst, som är ett riktigt energiknippe. Idag skulle de också äntligen släppa ihop hästarna i samma hage och Elina var så nervös att hennes häst skulle få stryk, men icke hon har redan blivit accepterad och går efter stoet Bubban som ett litet föl, det är snarare Olle som får däng av henne när han blir för närgången, stackarn två tuffa damer är emot honom nu... De var såå sööta där de gick och betade så lugnt när jag kom upp på eftermiddagen. Så skönt för Elina...:)



Elina vid sitt kära Ulveberg...
Denna underbart varma och soliga dag avslutade vi med en grillpremiär på balkongen och faktiskt så satt vi där till närmare elva min käraste och jag, det var så mysigt sååå...:)



Tillfället får inte försummas.
Ett precis likadant besöker oss sällan två gånger!

Ha en riktigt skön helg kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...