torsdag 6 maj 2010

Elina 20 år!

Idag har det varit Elinas 20-årsdag, herre gud, jag fattar inte vart åren tagit vägen... det känns ju som jag nyss själv var 20 år... Det blev i alla fall sång, frukost och presenter på sängen på morgonen, och Elina blev nöjd och belåten. Vi hade köpt ett halsband av märke Tomas Sabo och Christopher hade köpt ett armband av samma så det blev väldigt lyckat. Sedan blev det lite hästprylar som tyvärr inte passade helt, men, men vi får se om vi kan ordna det imorgon... Elina blev också väldigt glad för Dicks och min lilla surprise som vi knåpat med i ett par veckors tid, nämligen scannat och skrivit ut bilder från hennes 20-åriga liv och samlat i en pärm...:)

Oj vad trött man kan vara då när man legat vaken och väntat på att vi ska komma och sjunga!

WOW ett Tomas Sabo arrmband!

Lite likörflaskor passar väl på 20-årsdagen!

Och så pärmen som hon bläddrade i med ett leende...


Och ett Tomas Sabo halsband också...


Åhh ett par jodphursskor!


Elina & Christopher bakar dumlekakor!


På kvällen efter att Elina och jag varit och ridit blev det födelsedagsfika med en helt gudomlig Kolapaj (en slgs cheesecake) som Christopher hade gjort.


ELINA
20 år!
Ett stort GRATTIS till dig vännen min!
♥♥

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...