söndag 2 maj 2010

Fridfull söndag!

Lugnet, fågelsång, varm sol, kaffe, på avstånd hörs bilarna från vägen medan jag sitter och bara njuter av min lediga söndag, "att bara vara", säger vår chef och det har jag gjort idag, bara varit...:) Däremot har Dick arbetat lite med att olja in vår brygga så vi snart kan lägga i den i sjön. Detta gjorde han medan jag satt i min solstol och njöt av lugnet som sagt. Jag hade faktiskt med mig min bok som jag ligger efter med, och faktiskt gick det mycket lättare att läsa idag, kan kanske vara så att skogsluften och lugnet gör det lättare, jag läste mer än vad jag gjort på flera dagar...







Imorgon ska jag äntligen till sjukan med min eländiga handled, detta som jag gått med enda sedan i januari när jag vurpade i skidspåret. Jag trodde ju först att det var dags att operera carpantunneln i denna handled nu, vilket jag inte hade lust med. Tyvärr har det bara blivit värre och värre och jag tycker inte att det är samma symptom heller. Men för ett par veckor sedan ringde jag i alla fall sjukan och imorgon ska jag dit så får vi se...
En riktigt fridfull söndagskväll
önskar jag mina trogna bloggläsare!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Usch då, hoppas det inte var något allvarligt med handleden...!
Vi ses på Söndag :)) Denna termin är det kl 15.00 igen, hoppas nu ingen kommer för sent ;)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...