lördag 29 maj 2010

Smått panik!

Oj, oj, oj vad dagarna går och blogginläggen duggar inte tätt precis... Men får väl slänga in ett i all hast. Det är mycket nu som sagt och jag är smått förvirrad av allt. Jag läser och läser och känner inte att det går in så jag börjar känna lite panik. Hade tänkt tagit en heldag till läsning idag men har kanske inte mått så jättebra efter en riktigt trevlig kväll i öltälten. Skulle som sagt bara ner en sväng och lyssna på Frallan men blev mer än så. Jag drack faktiskt inte alls mycket absolut inte mer än jag brukar, men jag tror kroppen sa ifrån, den går nog på sparlåga och jag låg nog till elva. Då blev det ett par timmar i sängen med böckerna. Sedan skulle mormor och morfar komma på fika till mamma och Leif i stugan så vi har varit där en sväng.


Mammas stuga "Hildabo"

Andra tråkigheter som gör att man blir trött är att Alfan som ni vet la av förra veckan var ett något större fel än vi hade räknat med. Kammremmen, vilket betyder motorras, yes det är inte sant, vi har inte haft den ett år ens... Ja, vi får se hur det blir med det, men utan bil ett tag till är som sagt inte omöjligt..:(

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...