fredag 7 juni 2013

Sommarfest!

Varje år innan vi går på sommarledigheten brukar Petter och Lena ordna en sommarfest:) Vi har förut varit vid och i VOK stugan. Men i år tyckte festkommittén att vi skulle vara ute i vår skolskog i Hörestadhult. Jag måste väl erkänna att jag inte vara stormförtjust precis och bestämde mig samma dag efter lite övertalning att jag skulle gå. Det var väl mest för myggen jag inte ville vara ute i skogen, men jag får ta tillbaka det hela:) Jag hade visserligen myggspray, men det var faktiskt inte alls mycket mygg, precis som Berth sa:)

Vi hade som vanligt mycket trevligt med många skratt, lekar och grillning. Det var inte så många i år och jag tror att många tänkte som jag, så synd att de inte trotsade myggen och åkte ändå...., för de gick miste om en kanonkväll. Till saken hör också att Maria Rotebäck erbjöd mig att åka med deras bil, hennes man skjutsade, och det tackade jag inte nej till:) Så jag slapp cykla, tack snälla Maria:)



 M x 4 :)

 Dags för tävlingar!

 Och så klart vann mellanstadiet över låg:):)

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...