torsdag 27 augusti 2009

Steppass idag!

Yes, det blev ett träningspass till idag, ett step pass på 75 min, oj, oj,oj vad det var jobbigt och jag som redan hade träningsvärk, men alltid lika skönt efteråt... Sedan packade jag iordning lite för Stockholm imorgon. Det är dags för Johanna o Nicke att flytta igen... och de har ju fått en trea så då var det en hel del grejer som skulle med hemifrån som de inte fått rum med förut. Det är jätteroligt att de äntligen fått sig en lägenhet, hoppas bara att de får behålla den nu, man vet ju aldrig när det är i andrahand, och dessutom kan de bli uppsagda på en månad, detta i ett halvår i alla fall...

Snart har eleverna i år 4 varit hos oss i en vecka och de är fortfarande mycket trevliga, inte en konflikt hittills och det är ovanligt. Jag gillade min förra klass väldigt mycket, törs knappast inte säga det men dessa verkar vara ytterligare ett snäpp bättre. Nu ska jag ju inte vara klassföreståndare och det känns lite lustigt, men det hade inte funkat på 50 %, och jag ser fram emot att läsa och då är det bra att inte ha det där extra jobbet som man har som klasslärare.

Nu ser jag fram emot en skön helg, eller just det vi ska ju flytta och städa, men alltid trevligt att besöka dotter och hennes goe pojkvän. Synd att inte syster yster kan följa med för hon ska jobba i helgen...
Ha en riktigt skön helg!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...