söndag 2 augusti 2009

Ny layout!!

Har nu tröttnat en del på min layout, men det är inte lätt att välja en ny heller. Jag håller nu på och känner mig för lite och har dragits åt det rosa hållet, men blått är också fint... åhhh..., som sagt sidan kommer nog att variera sig lite den närmaste tiden. Så får vi se vad det blir till slut. Kommentera gärna!!!

Igår var Ann och jag ute och solade en sväng i Borstingen, medan herrarna var i Hultsfred på flygfältet på motorns dag. Vi hade det i alla fall jätteskönt och lyckades blarra bort hela eftermiddagen, men det var säkert behövligt, ha, ha... På kvällen grillade Dick, jag och Elina och satt och åt på vår balkong, och hör och häpnad Dick och jag satt kvar där ute till nästan 22.00, det har vi inte kunnat på hela sommaren...

Hej svejs!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hej Marie...visst tröttnar man på layouten, jag vill också ha nytt, men vill göra själv :) Sååå...jag har la kvar min, jag tröttnar ju alle fall aldrig på brunt :)
Men rosa är ju toppen, blogspots layouter är ju inte så kuliga :)
Jag kan bara instämma med den sociala biten, guuud vilket umgänge man skulle ha om det alltid var semester ;)

KRAMAR från Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...