söndag 16 augusti 2009

Back to basic!

YES, då var det dags, tror jag fixat allt till imorgonbitti... Som jag stimmat, tänk att ställa klockan på 6.00, Puhh!!! Det var verkligen länge sedan, men men back to basic... Faktiskt lite spännande med ett nytt arbetslag och så lite annat nytt för mig också som ska läsa svenska som andraspråk, eftersom vi har så många elever på vår skola som inte har svenska som modersmål, så kag ska ju bara jobba 50 %, kommer kännas jättelustigt...

Vad har hänt idag då? Jo jag som har tänkt på att jag skulle bakat i flera veckor, men lusten har verkligen inte infunnit sig, MEN vad händer idag?? Jag fick lust att baka, både bröd och kakor, crazy... Jag höll som sagt på hela förmiddagen efter min promenad i ösregn. Framåt eftermiddagen åkte Johanna och Nicke, men vi åker väl snart upp till dem för att flytta, vart vet vi inte än?????? Lagom när de hade åkt vaknade Elina som jobbat även i natt, hon håller för övrigt på att packa resväskan för en Greklandstripp på onsdag... Nej bäst att sussa nu!

GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...