torsdag 6 augusti 2009

Mitt sommarparadis!!

Nu börjar mitt långa sommarlov lida mot sitt slut, lite drygt en veckas ledighet kvar. Och jag har verkligen inte klagat, denna ledighet var behövd men det kan faktiskt nu vara skönt att återgå till vardagens rutiner.

Denna sommar är också den första som jag bott i en lägenhet, sedan jag blev vuxen förstårs. Jag var faktiskt lite orolig för det, men det har gått över förväntan. Kanske dels för att vi var på Kreta i 2 veckor mitt i högsommarvärmen, sedan för att det har inte varit en massa fantastiska sommarkvällar, dem är lätträknade och kanske framförallt för att jag har haft mitt lilla sommarparadis. Tänk att en brygga i en lite insjö kan vara så fantastisk, och där har jag njutit varje sekund som jag varit där och jag får liksom frid i själen... Jag har varit där alldeles för mig själv och med familjen och med vänner. Idag har jag suttit där ute i min solstol och bara myst med en bok, kaffe och så lite kycklingsallad till lunch och jag har faktiskt badat flera gånger idag, tänk bara om man kunde ha sig en lite stuga där också....... hmmm.

Mitt sommarparadis!

BORSTINGEN!!



MÅNGA SOLIGA KRAMAR FRÅN MARIE!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...