måndag 31 augusti 2009

Anders 40 år!

Det har smusslats en hel del sista veckan på vårt jobb, eftersom vi skulle fira vår kollega Anders som fyllde 40 år i somras och vi har därför planerat en liten kidnappning. Vi lyckades väldigt bra måste jag säga för när Hetem och jag kom och hämtade honom ikväll blev han rätt förvånad och en aning nervös för vad vi nu hade hittat på, han hade inte misstänkt något, men fattade direkt när vi kom innanför dörren. Det blev faktiskt en rätt snäll och en mycket trevlig tillställning i vår skolskog Hörestadhult. Där hade några kollegor fixat grillspett, så det blev grillat med sallad och fruktsallad och kladdkaka till efterrätt. Det blev dock några extra aktiviteter för40-åringen, som nog inte trodde att han slulle bli firad eftersom han hade fyllt under sommaren, tji fick han....

Anders nu 40 år och välkommen i gänget!!!

Siv och Kerstin fixar med grillspetten!

Grilldags!

Anders testas som pilbågsskytt, och får klart godkänt!
Fint uppdukat i vårt vindskydd!

Presentdags!

En ny vass kniv och ett presentkort!

Det blev en riktigt trevlig kväll med arbetskamraterna på A-L skolan, och en något chockad Anders blev nu firad i Hörestadhult där han trivs som fisken i vattnet, och jag tror inte att han tyckte det var så farligt som han först trott...
Tack och hej för idag!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...