tisdag 18 augusti 2009

Igång med hjärncellerna!

Jaha, då var man igång då! Jösses vad mycket jag har i huvudet helt plötsligt, det har verkligen varit vila för både själ, kropp och knopp, he he... Idag har vi varit på en hel dags föreläsning som visserligen var kanonbra, men så slut i huvudet, och allt handlar om vårt uppdrag med att skriva skriftliga omdömen, och allt med pedagogiska planeringar som ska göras inför varje arbetsområde. Spännande, roligt men också väldigt krävande... Nog med jobb!!

Idag har Elina och Christopher åkt till hans mamma i Laholm för att sedan i natt bli skjutsade till Malmö för att sedan flyga till Rhodos mmmmm, härligt för dem som har jobbat hela sommaren. Lite avundsjuk blir jag ju, jag fullkomligt älskar solen, och känner nu att hösten verkligen är på antågande.

För övrigt har Johanna och Nicke återigen kollat på en lägenhet, denna gång en trea i Skarpnäck, kanonbra, MEN nu vågar vi inte hoppas på något förrän det är skrivet och helt klart, för jösses vilken otur de har haft. Om 3 veckor är dem annars bostadlösa...

KRAMAR Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...