måndag 10 augusti 2009

Fullt upp!!

Nu när det bara är en vecka kvar av min ledighet så har jag givetvis fullt upp, märkligt va?? Ja allt som skulle ha gjorts i sommar ska göras, så idag efter min morgonpromenad blev det klippning hos Åsa, sedan var jag och lånade lite böcker till min kurs, handlade jeans, köpte batteri till min klocka, planerade matinköp och tog Alfan för att storhandla, lagade mat, sedan skulle Ann och jag också ha plockat lite blåbär men tyvärr blev det ösregn så då tog jag tag i mina skolpärmar och alla papper som legat sedan skolavslutningen, USCH DÅ!!! Dagen har gått ursnabbt men jag har fått en hel del gjort också....


Idag blev det till att säga adjö till Volvon!

På kvällen kom Anneli, Emma och Jocke för att köpa Volvon, så nu är den såld också, det gick ju väldigt smidigt. Imorgon är listan full igen, det första jag ska göra efter morgonpromenaden är att hämta alla kort från Thornbergs och börja sätta in dem i album, puhhhh... Sedan är jag inte klar med pärmarna heller... och så skulle jag baka lite och så, och så, ja vi får se hur lång dagen är imorgon, haha...

Fick brev från rektor Isa idag, att vi är hjärtligt välkomna att komma tillbaka till skolan på måndag för ännu ett läsår, så nu blev man riktigt påmind, skönt eller hur?


KRAMAR!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...