torsdag 20 augusti 2009

Sol och världsrekord idag!

Typiskt nu när man är igång och jobbar så blir det mindre bloggtid, "Det är mycke nu", men ändå skönt att vara igång. En helt fantastisk dag idag, blå himmel, sol och riktigt varmt och skönt. Jag åkte hem vid fyra och då jag åkte ut och satt mig vid sjön på min underbara brygga och läste och läste och slumrade till en stund. SÅ SKÖNT!!!

Väl hemma var det dags för Emma Gren att hoppas höjdhopp, tyvärr gick det inte så jättebra, delad sjua. Medaljerna för Sverige lyser med sin frånvaro i detta VM, MEN denne fantastiske Bolt slog världsrekord igen.... Imorgon är det redan fredag och då kanske det blir att ta kräftor igen, bara Dick och jag denna gång. Nu måste jag sova.

God Natt!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...