torsdag 13 augusti 2009

PROVSMAKNING!!

Hej bloggen! Idag bar det av en sväng till Oskarshamn. Jag skulle på ett sådant där trevligt besök på gyn, men det gick i alla fall bra. Elina och Offe var med och gick en sväng och shoppade så länge, sedan hälsade vi på fam Skedebäck och fikade på en mycket smarrig blåbärs- och hallon (tror jag) kaka, det var smaskens och så fick vi oss en liten pratstund också...




Ikväll var vi tvungna att ge oss på kräftorna. Elina dukade upp till en liten minikräftskiva och vi hade det så trevligt så... Men mest av allt hördes det ett evigt sörplande och jag fick godkänt på kräftlagen, alltså lagom salt... På fredag blir det att fiska igen för då kommer Johanna och Nicke hem, men det blir utan Elina och Christopher för hon jobbar natt och han ska iväg på annat håll och fiska kräftor. Ja så måste vi ju köpa nya åror också....






GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...