onsdag 26 augusti 2009

Träningsvärk!

Träningsvärk och trötthet har präglat denna vecka!!! Jag tränade som sagt på Friskis i måndags och fick gudens träningsvärk och sedan måste jag medge att jag är helt slut om kvällarna, trots det kommer jag aldrig i säng, hopplöst ska göra tusen saker och sen och sen.... ska jag lägga mig.
Jag känner att jag inte är riktigt strukturerad i rutinerna än, kommer iväg sent på morgonen också... men det kommer väl snart.

Ikväll har Ann och jag gått en härlig promenad runt Borg och imorgon ska jag ge mig på friskis igen, måste prova Emmas stepp, Yes mera träningsverk. Efter promenaden kom Elina och Christopher hem från Rhodos så kvällen gick sedan åt att lyssna på hur de hade haft det, så jättebra, och det har varit ca 35 grader varje dag, de har träffat två kompisar från V-by som jobbade där och gjort av med mer pengar än de tagit ut o.s.v. o.s.v....

Ha det gott!!
Marie!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...