måndag 24 augusti 2009

Livet återgår!!

Idag kom eleverna och den så öde tomma skolan blev full av liv och rörelse, och vilka förväntansfulla och glada fyror vi tog emot på skolgården, så mysiga de var. Jag är ju som sagt resurs och har idag vandrat omkring i båda klasserna och gått runt och pratat med dem för att lära känna dem.
Klockan sju var det dags för det första Friskis & Svettis passet, det var Kick-off idag och alla ledare var med i passet... Så nu känns det som man är på gång igen, allt börjar återgå till vardagen, men som sagt riktigt sig likt blir det ju inte eftersom jag bara ska vara på skolan i två och en halv dag och plugga resten. Nästa vecka åker jag till Växjö för att starta upp min kurs, ska bli spännande...
Ha det så gott!!
Kramar Marie!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Isabella tog gruppen...Jag kommer höra av mig inom de närmsta till de tjejer som beställde, vi ville vänta in vilka nya ledare vi skulle få också...kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...