måndag 3 augusti 2009

2 veckors lov kvar!!

Ja, en så länge får min nya layout vara kvar som den är. Kan inte riktigt bestämma mig, finns inte så jättemånga att välja på här på blogger, hmmm...

Nu är det 2 veckor kvar innan jag börjar jobba igen. Det är inte klokt vad tiden springer iväg. Jag har nästan haft 7 veckors ledigt nu, och faktiskt så börjar man längta till att allt ska sätta igång. Kan verka lustigt, men nu har de flesta börjar jobba igen och jag vill komma iordning med vardagen igen. Detta har varit ett behövligt lov, verkligen, men allt har sin tid... Får se om det kan bli lite sol nu på slutet, det verkar ju så och då kan det bli några soldagar till, dem gillar jag...

Ha det så gott kära ni som kikar in!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...