lördag 29 augusti 2009

Flyttar och städar!!

Nu är klockan snart 23.00 och jag är precis slut. Igår kväll kom Dick och jag till Stockholm och vi åkte direkt med ett lass som vi hade med till Skarpnäck dit Johanna och Niclas ska flytta. Där mötte Nicke upp och vi lastade ur och sedan åkte vi till Lidingö, var där ca 21.00 och Johanna hade gjort tacos som vi mumsade i oss.

Idag statade vi med att packa ihop allt i lägenheten och så smygstartade jag lite med städningen. På eftermiddagen åkte vi till Skarpnäck, inte helt smärtfrit i Stockhom en lördag, lite köer var det. Men som sagt resten av dagen gick åt att städa den nya lägenheten, för fy för in i... vad skitig den var. Jag har nog inte sett något värre. Så nu sitter vi helt utslagna, efter lite klyftpotatis, fläskfilé med kantarellstuvning (som jag hade med) och vin...
Kommer med lite bilder imorgon...

Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...