fredag 21 augusti 2009

En alena vecka!!

Nu har man gjort första veckan och jag har tagit migräntablett 3 av 5 dagar, jag är verkligen inte van att anstränga mig mig eller stressa igång så här... Nästa vecka kommer i alla fall eleverna, det ska bli spännande och roligt, men också väldigt lustigt för mig som inte är klassföreståndare denna termin. Jag känner ändå att vårt nya arbetslaget är riktigt bra, och det kommer nog bli en bra termin...

Denna vecka har Dick och jag varit alena för Elina och Offe är på Rhodos, det har varit otäckt lugnt här hemma, men som sagt bara att vänja sig. Men sen rätt som det är så är alla sex hemma och då är det fullt hus, det har ju varit lite så i sommar. Men i alla fall vi passade på att själva åka ut och lägga kräftburar ikväll och imorgon åker vi och vittjar.

Ska ha lite mys nu. Ha en riktigt skön fredagskväll!!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

hihi...nu vet du!
Tack för att du delar ut lappar åt oss :)
Hoppas ni fick många kräftor, är inte fel att ha i frysen direkt :)

KRAM från Annso, hoppas du kommer trivas med plugget nu!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...