torsdag 22 april 2010

Underbara torsdag!

Åhh, härliga underbara torsdagskväll!!! Ljummen, helt vindstilla, med en värmande sol som kikar fram mellan träden, fåglarna kvittrar och jag bara njuuuter där på min häst i paddocken i Källeberg, och min favorithäst dessutom...:) Kan det bli bättre??? Idag har vi också hoppat lite blandat med dressyr och det var så roligt... Det är hopptävling på söndag som de försökte få med mig på, men där går gränsen, hihi... Den tiden är nog förbi när jag tävlade, mina tävlingsnerver pallar inte, men man ska aldrig säga aldrig...

Imorgon kära bloggläsare är det fredag!
Ha det så gott!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...