söndag 11 april 2010

Mycket funderingar!

Nu är påsklovet slut och var försvann det då??? Ja som jag redan sagt blev det en del promenader och fika med Ann, som tur att det finns fler som har lov, för det var kanske inte bästa veckan för mig att gå här hemma ensam och fundera.... Det blir ju så när man har tid att tänka så gör man det mer än någonsin och då blir man lätt lite deppig, helst nu när det skett lite förändringar här hemma hos oss. Jag säger som min dotter Johanna sa alldeles nyss, det är bättre när almanackan är full för då hinner man inte tänka så mycket...

Men det går som sagt inte bara att deppa utan det gäller att försöka ta tag i livet också, vad gör jag då?? Åker till stallet förstårs som blivit min plats för att hela själen och få ny energi. I lördags åkte jag till Tuna och hjälpte Agneta (min ridlärare som äger Källebergs ridskola) med diverse saker. Vi lagade stalldörr och snickrade staket ute i regnrusket, men är man påklädd går det riktigt bra och efteråt fick jag och några till en ridlektion, härligt:)

Njut av söndagen kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...