tisdag 6 april 2010

Stolt mamma!

Denna påskhelg har varit rätt så intensiv och vi har haft folk omkring oss hela tiden så jag hann inte ens med att känna efter hur det kändes när Elina flyttade. Det är givetvis jätteroligt för henne, men samtidigt blir det ett stort tomrum...

På annandagen kom Dicks föräldrar och hans fyra syskon med familjer för att fira honom. Det blev fika med tårtor som jag gjorde i söndags kväll. Det blev runt ett tjugotal, rätt många saknades, för när alla är så blir det ca 30...:)

Grattis säger mor och far...

Tårtor o glass!

Lillebror Morgan först till fikat...


Jeanette, Mogge, Johanna, Dick och Nicke

Åhhh vad pengar...

Kalle, Jeanette, Mogge och Johanna
Kent, Emma, Mona och Dicks syster Lotta...

Lite senare kom Moa och Ellinor, sötisar ♥

Lite försenade födelsedagspresenter till tjejerna...
Söta kusiner!! ♥♥♥

Framåt eftermiddagen gav sig alla av hemåt och Johanna och Nicke åkte till släktingar i Linköping för att sedan bege sig av till Stockholm. Nu plötsligt blev det alldeles tyst i lägenheten och när jag skulle gå och lägga mig på kvällen kom allt över mig och tårarna bara rann längs kinderna, puhhh, efter att ha haft barn hemma i 22 år så är dem helt plötsligt utflugna och det känns fruktansvärt...:( Det är svårt att föreställa sig innan man är där... Det var inte alls länge sedan som vi skjutsade och förmanade tonåringar...

Våra underbara döttrar!
♥♥
Jag är en otroligt stolt mamma till dessa fantastiska döttrar♥. De har nu flyttat hemifrån, båda är målinriktade, ansvarsfulla och har gott självförtroende. Båda har också hittat riktigt trevliga pojkvänner. Jag älskar er och ni vet att ni är välkomna hem när ni vill.
Kramar till er alla,
och tänk på att vi bara har våra barn till låns!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gullig du är mamma <3 Puss Elina

Marie sa...

Ja, du må tro att saknaden är stor!

Älskar er så!!
♥♥♥

Anonym sa...

Mamsen, inte ska du gråta! Tänk på allt mysigt och roligt du ch pappa kan hitta på nu när vi inte är hemma jämt ;) Vi kommer ju hem och hälsar på med :) /Johanna

Marie sa...

Tack ni är för söta! Det ät klart att vi har varandra och att vi kan hitta på saker, men vi har haft barn hemma i 22 år så vi ska hitta tillbaka till tiden innan vi hade barn:)

Kram mamma!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...