fredag 2 april 2010

Skärorsdag!

Att vi var hemma till ridningen var ju för väl, hihi... Vi har som sagt krympt i vår grupp nu när Elina inte är med oss, men det blir ju lite som privatlektion när vi bara är ca 3-4 i vår grupp. Igår var det mycket galopp, med temopväxlingar och även galopp på minskad volt, vilket var mycket lärorikt och roligt som vanligt... Nästa vecka får jag nog rida en annan dag för Fia och Sara drar till fjällen, och jag rider nog lite extra nästa vecka när jag har påsklov:)

Jag med min lektionshäst Santra Mia!!

Efter ridningen kom Niclas från Stockholm och vi åt lite mat med nästan alla samlade, vi saknade förstårs Christopher som numera är bosatt i Laholm... Döttrarna med sin respektive överraskade sin pappa med en korg av diverse drycker, en drinkbok och en shaker.
Gratulationssång från Johanna, Elina och Nicke...



Åh en intressant drinkbok!

Oj, vilken korg!


Nu har vi kommit fram till Långfredagen och det är då Elina flyttar ifrån oss så nu är det packning som gäller och sedan ska vi äta lite påsklunch innan hon drar Sösdala...
GLAD PÅSK PÅ ER KÄRA BLOGGLÄSARE!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...