onsdag 14 april 2010

Legobyggande!

Äntligen lite värme, jag njuter så mycket av att se solen, tyvärr har jag ju jobbat två långa dagar så jag har helt enkelt stupat i soffan när jag kommit hem och det har inte blivit av att gå en promenad. Men idag gick Ann och jag en lång sväng "Borgrundan" som vi kallar den. Men innan vi gick så hade jag brorsonen Linus en timme medan de var på samtal, äntligen lite liv och rörelse i lägenheten...:) Och vi byggde lego, det var inte igår hihi... Han är ett riktigt geni den pojken, vad han bygger och får ihop det. Jag ville ju bygga ett hus som ni ser, men i hans värld gäller bara alla dessa gubbar som heter en massa konstigt, just detta med Starwars och alla andra figurer som nu finns och har funnits har liksom aldrig varit något för våra tjejer så det är inte så bekant för mig, men roligt att lyssna på:)
Här är han den goe och söte 6-åringen ♥

Eller inte hihi....


Tack till er alla som läser min blogg, det värmer!
Kramar Marie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Marie, du har "glömt" att uppdatera din blogg....
"Om mig" innehåller några småfel!
En tur till Tuna i kväll?
Kram Fia

Marie sa...

Ja, visst ja!! Det kom ett inlägg på kvällen. Men nyfiken blir jag "Om mig" och småfelen???? Visst ridning blev det och mer måste det bli nästa vecka:)...

Kram Marie!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...