fredag 23 april 2010

Kärt återseende!

Yes äntligen fredag!!!!, och idag känner jag att det är fredag...:) Det har dessutom varit vår i luften och det gillas... Denna fredagkväll ska jag minsann inte sitta ensam utan ikväll är det Dicks tur, hihi... Jag ska träffa mitt gamla gamla arbetslag, jag har hunnit gå igenom några sedan jag började på A-L skolan, men detta är mitt allra första och vi håller faktiskt kontakten än, jätteroligt!! Anders och jag jobbar ju fortfarande tillsammans, Petter är pappaledig, Christina flyttade till Växjö och arbetar i Alvesta och så Anna som vi ska till hon arbetar i Målilla men är för närvarande mammaledig. Så ikväll bär det av till Hultsfred där Anna bor, bynn som Petter säger, hihi...

Vi ska för första gången träffa hennes lille Ludvig, som nu börjar närma sig ett halvår, oj, oj, oj vad fort det går, och Anna har äntligen flyttat till gräddhyllan i Hultsfred, där har de köpt ett mycket fint hus har vi hört (och sett bilder på) så det ska verkligen bli trevligt med ett Hultsfredsbesök och dessutom få träffa sina kära "gamla" kollegor, ett kärt återseende alltså, NICE!!! Christina ska dessutom sova hos mig så slipper hon åka tillbaka ikväll, så vi kan blarra lite extra mycket, det är alltid trevligt...

Hoppas ni kära bloggläsare också får en riktigt trevlig fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...