onsdag 7 april 2010

Påsklov!

Efter en veckas semester har man påsklov, inte illa vill jag säga... Det är väl bäst att njuta av loven för det verkar inte som om att vi får behålla dem. Förstår verkligen inte dem som inte förstår att vi måste ha loven för att inhämta ny energi, avsluta och dokumentera och planera inför kommande. Vi behöver också ha våra 10, 5 tim/veckan för egen planering, hur ska vi hinna allt om vi arbetar 40 tim när inte 45 tim räcker till nu???? Nej man får väl se sig om efter något annat i så fall, det säger jag bara:(

Ja vad gör jag när jag har påsklov då?? Det är ju så fruktansvärt tyst här så det gäller att hitta på en del,... förutom att jag har en del att plugga igen så har jag ridit ett par gånger denna vecka, me like!!!! Sedan är det ju tur att jag har Ann, vi har promenerat och shoppat på stan och tagit fika med en massa snack...:) Jag är glad att jag har vänner nu när jag verkligen behöver dem!!!!

Ta hand om varandra
och njut av vårsolen!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...