tisdag 27 april 2010

Ett cp-bra liv!

Ikväll blev det en sådan där härlig ridtur igen med en riktig vårvärme och lugnet bara infinner sig... och jag red i bara en tröja utan jacka, helt fantastiskt... och det blev uteritt, en mysig skogstur och vi verkligen njöt av kvällen:)

Vår rektor Isa är ledig denna vecka så imorgon får jag hålla i vår arbetsplats träff (APT), så ikväll har jag suttit med att förbereda det och sedan är det ju föreläsningen på focushuset som ska finslipas och imorgon kväll ska jag till Näs på författarkväll, där cp-skadade JonasHelgesson ska tala om sin bok "Ett CP-bra liv", vilket ska bli mycket intressant, och jag återkommer mer om vad kvällen hade att bjuda på.

Det är lite mycket, men jag gillar ju som sagt när det rör på sig, men tyvärr blir mitt läsande lidande...:( Jag får nog läsa ifatt i helgen är jag rädd, men jag har en del uppgifter som måste göras innan fredag så det skulle vara bra om vi kunde förlänga dygnet ett par timmar haha... Nej lite sömn nu skulle inte vara dumt...

GOD NATT

mina kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...