söndag 4 april 2010

Elinas flytt!

Fredagen var en dag med blandade känslor, givetvis var vi glada för att Elina var glad och upprymd för sin flytt och sitt lilla äventyr:) Det är klart att vi stöttar henne i sitt beslut, och hon vill ju också komma närmare Christopher, det förstår vi verkligen. Men sedan måste jag erkänna att det också känns ledsamt när sista barnet flyttar hemifrån. Vi har ju haft barn hemma i 22 år och varit utan barn i 4 år... Ja sånt är livet och man vänjer sig säger dem som vet. Tur att Johanna och Nicke är hemma i påsk så än har vi inte känt av ensamheten. Det är också lite ledsamt att ha sina barnet 30 mil åt varsitt håll liksom...


Elina packar sin lilla Opel..
Lilla putte är alldeles fullpackad..

Kram syrran!!
Hej då vännen och lycka till!!!
♥♥♥

Det är fullt av aktiviteter denna påskhelg så jag hinner inte riktigt med min lilla blogg, men på det kommer snart mera...:)
Ha en fortsatt trevlig Påsk!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Tufft för mamma förstår jag!!! Men som dagt, Elina ser verkligen förväntansfull ut, hoppas hon kommer trivas toppen nu...!

Hoppas du haft en skön Påsk!
Kram!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...