lördag 2 januari 2010

Nyårsafton i Oskarshamn

Moas vackra gran!
Ja då var vi inne på 2010 talet, kommer ihåg som det var igår när vi firade millenium 2000... i Oskarshamn också faktiskt. I år åkte vi som sagt till Anna o Stefan i Oskarshamn, har nog firat de senaste 5 åren i Storebro och Vimmerby, men nu blev det annat. Annika, Samuel och Erik hämtade upp oss framåt eftermiddagen och vi bagav i en hemsk halka, men Erik körde så bra och vi kom fram välbehållna och modet var på topp. Det blev lite snacks och välkomstdrink.



Vi fortsatte sedan till Eva och Stefan (en fd vimmerbybo) där vi hade en exotisk bricka att vänta.




12 slaget firades med champange och raketer!!

Gott nytt år älskling!


Ja nu var det 2010 och vi skålade igen!!
GOTT NYTT ÅR!!

Jag tror på ett riktigt bra 2010 och önskar min familj och mina vänner lycka och välgång!!!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...