söndag 10 januari 2010

SÖNDAG

Igår hade vi som sagt Ann och Willy här på besök, och det blev förutom räkor och vitt vin en del aktiviteter. Dansmattan var någon som Ann gillade, däremot hade Willy lite större problem och gav upp och hängav sig istället åt bowlingen... Ann var också en jäkel på tennis, får se om jag kan slå henne när jag blir bättre i ryggen. För idag känner jag en vändning faktiskt, det är väl för att jag har tid hos kiropraktorn imorgon, men går nog dit ändå. Jag känner mig faktiskt sned så det kanske finns behov av en liten knäckning.

Ann in action... och full koncentration!!
Willy gör ett försök till action, haha...

En rätt trist söndag och inget speciellt att berätta om, för det har varit två ögon i Hyltenstams bok hela dagen, och sedan ska vi lämna in vårt sista grupparbete imorgon så jag fick vara lite aktiv på forumet också. Skönt i alla fall att lämna ifrån sig det, nu är det bara resten kvar...
Imorgon fyller Johanna år och det känns så lustigt att inte ha henne hemma, får väl ändå vara glad att barnen än så länge finns i Sverige, det är så många som har barn och barnbarn på andra sidan jordklotet. De är väldigt mycket värda de små liven, och jag är så tacksam för att just vara deras mamma ♥
Ha en fridfull söndagskväll!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...