söndag 31 januari 2010

Danshelg!

Det har varit en riktigt bra helg... ♥Alla har varit hemma och det har varit trevligt, trots att vi inte har sett Johanna så mycket. Hon har ju haft danskurs för Aktiv Ungdoms ledare. I lördags hade hon modern, lyrisk jazz och idag hade hon street dance och jag tror verkligen att hon gett alla ledarna en riktig utmaning med mycket inspiritation från balettakademin, som har smittat av sig på dem:) Hon är så duktig, ♥ och man blir riktigt stolt som mamma när man suttit där och tittat, för det har jag och Elina gjort, båda dagarna. När Johanna dansade sin moderna jazz så blev jag alldeles tårögd, den var så fin:).

Igår kväll blev det samkväm hos Ann och Willy, alltid lika trevligt. Vi spelade ett nytt spel som heter besserwisser, och det gick väl inget vidare för mig i alla fall, hmm... fick väl liksom inte mina kategorier, hihi, något måste man ju skylla på. Ann vann i alla fall och det var hon värd... När vi skulle gå hemåt var det 14 grader kallt, men vem ringer inte och frågar oss om vi vill ha skjuts hem, jo vår älskade Elina så klart, så snällt att tänka på sina föräldrar ♥

Nu har Johanna och Nicke begett sig av hemåt igen och det blev så tyst så, tur att vi har två kvar, ett tag till i alla fall, usch de planerar också att flytta, då kommer det att bli hiskligt tomt..:(

Johanna i sin dans!!


Johanna med ledarna!!





Ha en fridfull söndagskväll kära bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...