söndag 10 januari 2010

Eländes elände!

Ja nu är det visst bara elände tror jag, förutom en tjurig ryggvärk (ev ryggskott) som inte ger sig så har jag gått och blivit förkyld, och sedan är det kallt som attan att man knappast kan ta sig utanför dörren och sist men inte minst min jäv..... tenta som tar knäcken på mig. Jag läser och läser, igår låg jag (kan ju knappt sitta) i min säng och läste från 8 på morgonen till 19.30 och då beställde vi Kinamat från Lindgrens och såg sedan på Idol.

Idag läste jag hela förmiddagen fram till 13.30, gick sedan en sväng på stan och efter det åkte Dick och jag och handlade på Ica, hem och läste igen och kl. 18 in i duschen för 19.00 kom Ann och Willy och då blev det räkor och vin och lite annat plock... Det var riktigt skönt, det blev lite wii och dansmatta också för dem som inte är så handikappade som jag... Nu blir det sängen och upp igen för att läsa imorgon. Lite gnälligt inlägg, men just nu är jag lite gnällig och behöver få ur mig det, snart blir det bättre...

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...