söndag 17 januari 2010

WILD ROVER

Fy skråen vilket härj!! Jag åkte som sagt ner till Metropol sent igår kväll för att se Wild Rover rocka loss, och oj.... dem kan än grabbarna eller hmm gubbar börjar de faktiskt bli hihihi!!!

Hade varit roligt att åkt ner en gäng kompisar men har haft för mycket runt omkring mig för att orka dra igång någonting. Men Elina ville se papsen så hon följde med mig och Christhopher mötte upp där nere. Synd bara att Hannis inte kunde se sin lilla paps rocka loss. Hon skulle däremot röja stureplan, sicken unge!

Det var verkligen helhäftigt att se hur massor folk i olika generationer diggade, hoppade och sjöng med i alla låtar och det var ett jäkla drag helt enkelt... Roligt också att träffarna tjejerna och se att Bosses Anneli mår bra nu och har fått tillbaka sitt hår och så...


♥ Vilken trummis ♥



Stora fan i publiken, Elina o Offe ♥ ♥

En slapp söndag får det bli, sedan är det nog dags att ta tag i livet igen, har verkligen varit helt slut efter veckans pärs... Har i alla fall äntligen fått bort alla julsaker och lagt på andra duker och piffat till hemmet lite igen...
Njut av dagen, den kommer inte åter!!
KRAMAR från Marie!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Marie du kan va lycklig att du har en trummis gubbe.
Tänk om jag kunde spela så bra.
Men jag har inte rökt på 21 dagar,
så Annika har en rökfri gubbe.
Mvh. Samuel.

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...