fredag 15 januari 2010

Äntligen överstökat!

ÄNTLIGEN, säger jag!!! Vilken pärs alltså... Jag satt alltså från 14.00 till 18.40, men jag hade kunnat sitta längre, men jag var tvungen att sätta punkt någonstans. Första frågan satt jag med i över en timma, den gav 30 p och efter det var det 6 och 3 poängs frågor och man har ju ingen aning om hur mycket som krävs för varje fråga, så det är väldigt svårt att säga hur det gått. 65 % rätt ska man ha för att få godkänt och det är ca 55 p av 84 p, det hoppas jag verkligen som jag skrev. Kunde inte precis allt, men skrev på allt utom en 6 p fråga, tyvärr, men hade ingen aning om vad de var ute efter... Nu ska jag i alla fall slappna av i helgen och jag tänker inte öppna böckerna för att titta vad jag glömt eller inte kunde, för då blir jag bara så frustrerad. Jag har läst som en galning inför denna tenta, var lugn och sansad idag och satt så gott som tiden ut så jag kunde inte gjort bättre ifrån mig. När jag reste mig skakade benen och det snurrade i huvudet, men det gick över och i bilen hem sjöng jag så det stod härliga till och jag försökte att inte tänka tillbaka, gjort är gjort... Nu blir det en evig väntan tills vi får svaren... VILL INTE OMTENTA!

Imorgon kväll tänkte jag åka till Hultsfred och se Wild Rover, inte var dag precis... De ska spela på en stödgala för Rockparty och det är rätt många fler grupper i både Valhall, och på klubben och Metropol där Wild Rover ska spela 23.30. Hoppas det kommer mycket folk...

Godnatt goa bloggläsare!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh vad kul med wild rover. Vill mes se pappa rocka. Ha det så kul!
/Johanna

Marie sa...

Ja du vännen vad synd! Det var verkligen drag på gubbarna, hihi!!
-Vilket gig alltså sa Offe!!!

Kramar!!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...