torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!

Mellandagarna har svischat iväg och jag har mest läst till min tenta. Jag har gått upp några timmar innan övriga familjen så jag har kunnat vara lite social också. Vi tog en sväng till Dicks föräldrar i Storebro i tisdags och fikade lite där, som sagt det tillhör verkligen inte vanligheten. Vi var där i somras sist så det är inte utan att man får lite dåligt samvete, men de blev så glada så, Nicke och Johanna var också med. Elina var i Linköping och shoppade när hon äntligen var ledig en dag.

Igår kväll hade vi Nickes föräldrar Annika och Pelle här på besök. Jag bjöd på inbakad fläskfilé och klyftpotatis och till efterrätt hallonpaj och grädde. Det var trevligt och kvällen avslutades med lite wii spel hihi... Nu är det dags att svida om till nyårsblåsan och sedan bär det av till Oskarshamn. Ska bli riktigt skönt att fly allt och inte stå hela dagen och laga mat.

Jag är faktiskt lite trött idag, för dels blev det lite sent igår och när jag väl somnat började telefonen att ringa för andra natten i rad. Det är någon jäv... idiot (göteborgare) som spelar upp ett band med att det är från bingolotto och att vi vunnit ett avgassystem, jätteroligt pust... Vi fick stänga av telefonen till slut och sedan är det svårt att somna om. Men nu är det bara att ladda batterierna och fira in det nya året i Oskarshamn.


JAG ÖNSKAR ER KÄRA BLOGGLÄSARE

ETT GOTT SLUT & GOTT NYTT ÅR!!

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...