torsdag 7 januari 2010

Firat Johanna!

Igår var det sista dagen på alla dessa helger och det var dags för Johanna och Nicke att återvända till storstaden. Men till saken hör att lilla vännen fyller år på måndag så vi var ju tvungna att ställa till med kalas innan de far, därav mina smörgåstårtor dagen innan. Så det blev som sagt lite födelsedagsfest, mormor, Leif, Peder, Karin och Linus och så farmor och farfar kom framåt eftermiddagen för smörgåstårta och givetvis kaffe och tårta. Presentöppningar med skivspelare, Beckhamparfym, pengar, dansskor, en korg med allahanda nyttigheter för Johanna som ostbågar, skvallertidning och filmer (av syrran så klart) och en del mer...




























Nu är det så tomt så tomt, Johanna och Nicke är hemma och vi är alla tillbaka i vardagen igen. Jag har varit och jobbat idag, vi lärare har studiedag och imorgon kommer eleverna, men då är jag hemma och studerar. Det blir en lite lustig start för mig, men å andra sidan var hela förra terminen lustig så det är väl bara att fortsätta... Jag ska vara ledig lite extra nästa vecka för det blir intensivläsning inför tentan nästa fredag, så jag ska vara på jobbet halva måndagen och tisdagen, en mjukstart vill säga.

Ha det gott alla bloggläsare!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, såg gott ut med smörgåstårta, det blir det nog när jag också fyller år, var längesedan :)

Lycka till med tentan, just nu förbereder jag julgransdansen, alltid lika kul varje år :D

KRAM

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...