måndag 1 februari 2010

Tentaresultat

YES; YES; YES, jag har idag på mail fått reda på att jag klarade tentan:). Jag har inte fått tillbaka den och kunnat se vad jag klarat eller inte, men ATT jag klarade den... Innan jag lämnade ifrån mig tentan räknade jag ut vad jag ungefär kunde få om jag fick rätt på det jag trodde, och kom fram till 62-64 p av 80, men som sagt eftersom det var öppna frågor visste man ju inte vad och hur mycket exakt hon ville att vi skulle svara...

Men för att komma till saken jag fick 64 p, godkänt med råge. Det var en fråga som jag inte alls svarade på och ett ord som jag inte alls kunde förklara, och hade jag klarat det hade jag till och med fått VG, MEN det är absolut inget jag strävar efter, för jag har aldrig förut varit med om en så svår kurs på högskolenivå. Så jag strävar efter att ta mig igenom denna med ett godkänt = G. Sedan tror jag att jag är rätt nöjd faktiskt, haha... Jag gillar ju utmaningar och nu har jag verkligen fått en så jag ska inte klaga, men.... Jag har även fått äran att dela med mig av mina nya kunskaper, så jag ska ha en föreläsning nästa vecka för kollegorna på A-L skolan... Tillbaka till böckerna.............


Kram på er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det visste jag väl mammi du är bäst <3 /Johanna

Marie sa...

Tack snälla lilla vännen!!!
Puss på dig!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...