onsdag 4 augusti 2010

Träffa vänner!!

I dessa sommartider vill jag ha värme och sol, jag tror jag är lite svältfödd på sooool hihi, trots att jag varit utomlands i 15 dagar får jag aldrig nog....:) Jag tar alla tillfällen jag kan att sätta mig i solen, nu har det ju varit lite svårt de senaste dagarna, men den som väntar på nått gott.... Och medan man väntar får man passa på att vara social, för det är också en del av sommaren, passa på att träffa folk som man inte inte hinner annars, eller umgås ändå mer med sina nära och kära. Så igår var vi i Västervik för att hälsa på en god vän till mig, vi träffades när vi gick på gymnasiet i Kalmar och har faktiskt varit duktiga på att hålla kontakten. Nu har Anette som hon heter skaffat sig en ny sambo, så vi fick även nöjet att träffa Tony, och så blev vi bjudna på god mat och en fika innan vi åkte hemåt igen. Det är alltid lika trevligt att träffa Anette och vi har alltid lika mycket att prata om...:)

Förra veckan var Anders och Tilla här, vänner från Malmö. Vi tog en fika på vår härliga balkong, trots att den är liten så får vi plats 4 stycken (vi har två fast lika små), helt fantastiskt. Vi har ju pratat om att åka ner till dem i veckan, men har inte kommit till skott. Kollade precis vädret och det ser ut att bli skapligt och faktiskt lite sol neråt i dagarna, så det kan bli så att det blir en tur till Österlen♥ imorgon..:)


Tilla och Anders för en fika på vår balkong...


"Lyckans fjäril sätter sig på axeln på den som har tid att vänta"
Ha en riktigt skön dag kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...