tisdag 24 augusti 2010

Fångarna på fortet!

Nu har jag kollat på Fångarna på fortet två kvällat i rad och jag tycker det är jätteroligt, faktiskt lite nostalgi. Sist det gick var barnen små och det var en av helgens höjdpunkter när det gick... för då gick det på fredagar. Det är väl det som jag tycker är himla synd, att det går mitt i veckan alltså. Jag vet att detta är ett familjeprogram där många mindre barn vill se, men det kan de ju inte när det håller på till halv tio...:( Det är en miss tycker jag...

Idag har äntligen mina små söta fyror börjar och det var jätteroligt och de var mycket trevliga. Vi gick en lära-känna-promenad på eftermiddagen så nu har man fått sig en liten bild av dem. Hoppas att eleverna fortsätter att vara så här trevliga så blir det här ett kanonår...:)

Kram på er!!

2 kommentarer:

Li-Anne sa...

Fångarna på fortet...fredag kvällar. Det var ju veckans höjdpunkt! Samma procedur varje fredag med en son som skulle ha pasta med ädelostsås, monsterdricka och sen en påse bilar! Många minnen...
Kan tala om att idag tål han inte känna lukten av ädelost! ;)

Marie sa...

Haha, ja det var tider det. Synd bara att barnen idag inte får uppleva fångarna på fortet och ädelostsås och monsterdricka...

Kram på dig!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...