söndag 15 augusti 2010

Sweet chili!

Vi har länge pratat om att äta ute på Sweet chili eftersom många sagt att maten där ska vara mycket god och att servicen är bra efter att nya ägare tagit över för ett tag sedan. Så vi slog slag i saken i fredags och samlade ihop ett gäng som ett lite avslut på denna semester. Och jag kan säga att ryktena talar sanning, oj vilken god mat och servicen var kanon och inte nog med det det var väldigt fint inne i restaurangen, vi satt ju ute denna underbart ljumma kväll men vi var inne och kikade, himla tjusigt var det, så detta vill jag varmt rekommendera...:) Jag tog en Black and white planka som var helt suverän med ett glas rött till, Dick tog Tre rätter som han var lika nöjd med...

Innan vi begav oss tog vi en martini på vår lilla balkong, men finns det hjärterum finns det..... ja ni vet:) Och balkongen håller även för sex personer, det vet vi nu haha...


Sweet chili!!

Black and white planka med tryffel- och bearnesås!



En skön och trevlig kväll med goda vänner förgyller livet!!
Kramar till er kära bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...