onsdag 4 augusti 2010

Njut av livet!

Det blir en sväng till Österlen, vi har äntligen bestämt oss och imorgon bitti far vi...:) Jag ska verkligen njuta ett par dagar av detta fantastiskt fina landskap och framför allt Österlen som är så vackert. Vi var där för 3 år sedan och då var det första gången och jag var helt förundrad... Det kändes faktiskt inte riktigt som att vara i Sverige...

Det är sommar, min bästa årstid och jag njuter av de mesta. Jag vet hur det blir när skolan början och jag kommer in i stressen. Förra läsåret jobbade jag ju bara halvtid för jag läste den andra halvan och jag kände att jag var mycket lugnare och kunde njuta mer när jag var ledig. Jag har en förhoppning av att jag ska det även detta läsår, det är mitt mål i alla fall. Stanna upp i livet och bara njuta ibland, öppna ögonen och vara tacksam för allt, för sin fina familj och att man har det så bra som man har, man lever bara en gång och livet är inte värt att stressa bort.

"Det är viktigt att då och då stanna upp och göra en summering av livet"
Kramar till er!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...