lördag 7 augusti 2010

Ökat medelvärde!!

Denna sommar har mina bloggläsare ökat något fantastiskt...:) Jag har ju min lilla statistikmätare där jag kan kolla hur många som läser bloggen varje dag, i våras låg väl medel på 17 men det kunde överstiga 20... NU ligger medel på 25 och det kan överstiga 3o WOW!!!! JÄTTEROLIGT!!!!!!

Jag har också några läsare som vågar sig på att skriva kommentarer, vilket jag tycker är jättekul, så fortsätt med det och ni som inte skrivit, GÖR DET!!!! Det ger alltid lite extra energi...:) Det är jätteroligt med kommentarer på sina inlägg och vill man inte registrera sig så går det bra ändå, man bara trycker på anonymknappen och så kan man ju skriva under med sitt namn istället. Skulle vara mycket trevligt med flera kommentarer...

Roligt att just ni läser min blogg!
Massor med kramar till er fina bloggläsare!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...