söndag 21 februari 2010

Lördag

VINTER, snö, storm, is, kallt och fy och ve detta är läget vintern 2010, den kommer att gå till historien som en riktig vargavinter... På vår baksida finns tack och lov ingen trottoar eller väg för dessa istappar är inte att leka med, oj, oj, oj...


Eftersom vädret inte inbjöd till några uteaktiviteter igår så blev det semlebak för min del:) Jag brukar faktiskt göra mig till och baka just semlebullar en gång om året, men det har väl inte riktigt hunnits med förut. Men Vi skulle i alla fall göra ett nytt försök med att få hit Annika och Samuel till kvällen och då tänkte jag att det skulle bli semlor till efterrätt, och givetvis Plankstek, (igen) för stackars Samuel gick ju miste om dem sist och det var tufft för honom att se plankorna på bloggen. Så favoriter i repris var ordet...


Yes, visst blev det av denna gång... Det var riktigt länge sedan Annika och Samuel var här hos oss och ännu längre sedan var det som bara dem var här, och det var så trevligt så att vi äntligen fick till det... Och det blev en riktig pratarkväll, och det är ju det som man har sina vänner tilll... Livet är inte alltid så lätt vill jag lova!!!

En nöjd Samuel Nilsson!!
Och Annika ser inte helt missnöjd ut heller!
Som sagt mycket hade vi att prata om och kvällen bara rusade iväg. Elina hann att komma hem, hon hade varit på 20-års fest och Christopher var hemma hos oss hela kvällen. Klockan var nog närmare 02.30 innan vi kom i säng så idag är man lite seg, men har man trevligt så har man...
Hoppas ni alla får en riktigt skön söndag!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...