tisdag 23 februari 2010

GNÄLLIGT VÄRRE!

Detta kommer bli ett gnälligt inlägg vill jag lova, för fyyyy vad trött jag är på detta snöande, och jag är inte ensam... Johanna i Stockholm är vansinnig, där är kaos, tåg och tunnelbanor är inställda så det är ett elände att komma till jobbet. Många tar sina bilar vilket resulterar i trafikstockning på vägarna... Elina är sur, Dick är sur och inte undra på det som han får jobba. Christopher får rycka ut och extrajobba med att skotta tak för fullt. Och jag kan inte rida för ridhustaket måste skottas, detta är helt sanslöst... :( Nu får det vara nog!!! Min käre man som har fullständigt koll på vädret säger dock att det ska bli plusgrader och börja regna till helgen, det har inte varit plusgrader sedan innan lucia...
Första snön i nov!

3 månader senare
23 febr -10
23 febr -10
Inte nog med snögnäll så måste jag gnälla om min rygg också, den är inte okej... Jag försöker och kurera mig, hoppar över skidåkningen, ligger på värmedyna och äter Ipren och läser. Jag tänkte faktiskt försöka mig på ridningen, men det blev ju inget med det ändå. Så vad blir det istället då??? Jo, kiropraktor på torsdag, vilket sportlov!!!!! Nej, nu får det vara slutgnällt... jag ser i alla fall fram emot morgondagen då jag ska till Ann på tjejträff... :)

Må så gott kära bloggläsare
och
roligt att ni kikar in här!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...