onsdag 10 februari 2010

Bra på att prata!

Är det något som jag är bra på så är det att prata, herregud vad jag har tjattrat på idag... I en dryg timme höll jag låda inför mina stackars trötta kollegor, och de fick knappt en syl i vädret. Men det blir så när jag är engagerad i något. Jag ville ju också förmedla så mycket som möjligt av mina nya kunskaper... men, men, hoppas att jag kunde komma med något nytt. Jag fick faktiskt en förfrågan efteråt om jag skulle kunna tänka mig att hålla samma föreläsning på stadshuset på en kurs som processledarna har, så helt fel var det väl inte....

Efteråt var jag i alla fall rätt slut så det var skönt att gå veckans kvällspromenad med Ann, och som sagt nu blir det att ta tag i grammatiken igen. Två dagars läsande och jobbande med ordklasser och fraser har jag framför mig...

Tack o hej!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra på att prata i telefonen också :) haha och förhöra sin dotter i vi i femman frågor.
/Johanna

Marie sa...

Ja visst det är man ju tvungen. Jag vet också en egenskap som du har fått av mig, haha...

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...