tisdag 9 februari 2010

Grattis år 5 på A-L skolan!

Oj, oj, oj nu har det visst kört ihop sig lite igen... Så fort det blir något utöver det vanliga så räcker inte min tid till. Jag har ju blivit ombedd att ha en föreläsning för kollegorna på skolan om mina nya kunskaper, och det tycker jag ska bli jätteroligt. Det är alltid roligt att få dela med sig när man lärt sig något nytt, men det kräver också förberedelser. Jag har suttit en hel del i helgen med detta, och nu har jag kört igenom det några gånger, och det tar ju en timme så repetitionerna tar sin lilla tid, vilket resulterar i att jag ligger efter med studierna denna vecka, så torsdag och fredag gäller det verkligen att ligga i... Imorgon gäller det i alla fall, hoppas att kollegorna orkar lyssna efter en lång arbetsdag, på mig i en timme i racerfart, jag ska ju sammanfatta en termin på en timme, haha... då gäller det att hänga med...

Något jätteskoj som jag måste berätta, idag blev femman på A-L skolan länsmästare i "Vi i femman", så himla skoj. Jag hade dem förra veckan i hjärt och lungräddning och då hade de vunnit dagen innan. Ett jättegrattis till eleverna i femman!!! Nästa torsdag blir det att tävla på riksnivå...

God natt!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...