fredag 26 februari 2010

Sportlovsdag i Hildabo!

Idag åkte jag och hämtade Linus på dagis vid tio och sedan hämtade vi upp mamma för att sedan åka vidare till Hildabo, mammas stuga... Det blev en riktigt sportlovsdag med skidåkning (inte jag, får väl hålla mig lugn), skottning, korvgrillning och framför allt ett jättejobb med vår snögubbe.
Här är början på vår snögubbe!!
Lite lagom med snö, eller hur??
Nu har den fått kropp!
På med ögon och näsa!
Jag måste göra en snölykta, det var så länge sedan!
Nu är han redo vår vän, visst blev han fin!!
Gott med lite fika efter korvgrillingen!
En härlig sportlovsdag blev det. Vi har alltid haft en dag på sportlovet med mamma/mormor, men nu när ens egna barn inte har sportlov får man väl låna andras. Så det blev en sportlovsdag med mamma/farmor denna gång, och det var riktigt trevligt. Nu är det slut med lov för denna gång, men snart är det påsklov!!!!
Njut av att det äntligen är fredag!!
Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...