torsdag 4 februari 2010

En fajt!

Har precis kommit hem från ridningen och är som vanligt helt slut... Idag hade min häst lite extra spel för sig så vi hade en riktig fajt... Men när den väl var över så lossnade det mesta och resten av lektionen har nog aldrig gått så bra, riktigt trevligt:). Innan jag skulle åka idag tänkte jag på ridhustaket, är det skottat, eller? Det är riktigt otäckt att höra på nyheterna om alla tak som rasat in, och det var ju även ett ridhustak. Men Agneta är tuff som alltid, "Jag litar på mitt tak, det är starkt", sa hon. Jag hade för mig att det var ett platt tak, men det var det inte så vi får hoppas att snön åker ner i veckan. Det är långt till nästa torsdag och jag längtar redan. Funderar på att rida två gånger i veckan... det är så himla roligt:)

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...